اس ام اس عاشقانه روزهای خوب
میتونید اس ام اس هایی جدیدتون رو به 09331980600 ارسال کنید تا در وب به نمایش بزاریم با اسم خودتون

اس ام اس عاشقانه

برای روزهای خوب تو دعا میکنم.
روزهای خوب تو ربط عجیبی به حال خوب من دارد...
 
اصن دختر باید تو پائیز لباس گرم نپوشه!!
که سردش بشه و پسره کتشو بده بهش... دختره بگه پس خودت چی؟ بگه بپوش عزیزم بوی عطرتو بگیره لباسم...
 
" دوسـتـت دارم و  عـشـق تـــو از نـامـم مـی تـراود مـثـل شـیـره ی تـک درخـتـی مـجـروح در حـیـاط زیـارتـگـاهـی ... ! "
 
همیشه بهم میگفت زندیگیمی..
وقتی داشت میرفت گفتم مگه زندگیت نبودم؟
جواب داد آدم واسه رسیدن به عشقش از زندگیشم باید بگذره
 
می خواهم.. اونقدر خودخواهانه بغلت کنم.. که جای ضربان قلبم روی تنت بمونه
 
منم ادمم اینقدر اذیتم نکنی
د منم دخترم اینقدر عذابم ندهید...
روزی خود دختر دار میشوید
 
عشق چیست؟؟؟ جز آنکه زن همدمی باشد برای مرد و مرد تکیه گاهی برای زن یعنی فهم و اجرای این نیم خط آنقدر سخته که همه تنهایند..
 
..گفت اندازه ی ستاره های اسمان دوستت دارم!!! اسمان را نگاه کردم هوا ابری بود...
حسرت دوست داشتنش بر دلم ماند !
 
گاه به گاه پرسشی، کن که زکات زندگی
پرسش حال دوستان،گاه به گاه کردن است... چطورید دوستان خوب من؟
 
به نام انکس که جدایی را افرید
تا قدر باهم بودن را بدانیم
 
عاشقیكبار به دنیا میاد اما چند بار میمیره . . . وقتی یارش رو با كسی میبینه وقتی بفهمه اون دوستش نداره وقتی بفهمه هیچوقت به اون نمیرسه .
 
" فـرقـی نـمـی کـنـد هـمـه ی فـصـل هـا از مـــن کـه بـگـذرنـد پـایـیـز مـی شـونـد ... ! "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : \/\/Serf ToO ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.